پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت مشاوره و تحکیم خانواده اصفهان . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عادتی که ترک نمیشود (پریود)
نوشته شده در چهار شنبه 18 مرداد 1394
بازدید : 352
نویسنده : رسول خسروی علویجه (نسیم زندگی)

هر زنی در نوجوانی، در یکی از روزهای ۱۲ تا ۱۶ سالگی، زمانی که از خواب بیدار می‌شود، یا به وقت سفر در تابستان یا هنگامی که از مدرسه به خانه برمی‌گردد، خلاصه در یکی از همین روزها بدنش دگرگون می‌شود، گر می‌گیرد، ضعف می‌کند و در نهایت عادت ماهانه می‌شود.

این تجربه هم‌سان همه زنان است. عادت ماهانه که آن را با نام‌هایی نظیر پریودی و قاعدگی نیز می‌شناسیم و یکی از ویژگی‌های زیست شناختی زنان است.





 


:: برچسب‌ها: عادت ماهیانه , درد خونریزی پریود زنان دختران , پریود ,



کاهش میل جنسی
نوشته شده در چهار شنبه 5 بهمن 1393
بازدید : 331
نویسنده : رسول خسروی علویجه (نسیم زندگی)

کاهش میل جنسی- Hypoactive Sexual Desire

کاهش میل جنسی اختلالی شایع که در حدود 20 درصد از مردان و 33 درصد از زنان دیده میشود. با وجود شیوع زیاد درمان این اختلال مشکل میباشد زیرا علل بسیار زیادی از علل روحی و روانی تا علل جسمی میتواند باعث این اختلال شود. در بسیاری از موارد احساسات زن و مرد نسبت به یکدیگر ، عقاید قومی و مذهبی و خانوادگی ، ضربه های روحی دوران کودکی و نوجوانی ، فقدان صمیمیت در زندگی زناشویی میتواند باعث بروز این اختلال شود.

 در موارد دیگری علل جسمی و بیولوژیکال مانند اختلالات هورمونی، مصرف بعضی از داروها ، مصرف مواد محرک و مخدر باعث ایجاد کاهش میل جنسی شود.

در جنس مونث ،میل جنسی به میزان بیشتری تحت تاثیر علل روحی روانی مانند صمیمیت در رابطه با همسر و ایجاد امنیت در رابطه قرار میگیرد.در بسیاری از موارد در رابطه زناشویی خانمها  نه  به منظور ارضاء غریزه جنسی و به دلایلی مانند تلاش برای جاب رضایت شوهر، جلوگیری از متلاشی شدن خانواده و ... تن به رابطه جنسی میدهند که در بلند مدت میتواند باعث کاهش میل جنسی در خانها بشود.

بطور مثال وجود درد در زنان در هنگام رابطه جنسی و یا عدم توانایی مرد در راضاء همسر خود در طول رابطه جنسی میتواند به مرور زمان باعث اختلال میل جنسی و کاهش ان شود.

کاهش میل جنسی میتواند بصورت فراگیر باشد( generalized) که شخص تقریبا در هیچ موقعیتی میل برای رابطه جنسی ندارد و یا بصورت گذرا و موقعیتی باشد(Situational ) به این معنی که در بعضی مواقع و در رابطه با شخصی خاص تمایل برای رابطه جنسی وجود دارد .

درمان این اختلال معمولا بر سه اصل تمرکز میکند:

1- بررسی وجود اختلال روحی و یا جسمی در زن و مرد. بطور مثال وجود اختلالاتی مانند افسردگی ، اضطراب در افراد که میتواند باعث کاهش میل جنسی شود.

2- مشکلات در روابط زن و مرد و اختلافات خانوادگی

3- وجود عوامل اعتقادی که خانواده و یا جامعه به هر شخص منتقل میشود.بطور مثال خانواده و یا جامعه ای که رابطه جنسی را به عنوان یک عمل ممنوعه و یا گناه امیز اموزش میدهد میتواند در سنین بالاتر و بصورت ناخوداگاه باعث دوری ، تنقر ، ترس و کاهش میل برای شروع رابطه جنسی با همسرشود.

در بسیاری از افرادی که برای درمان مراجعه میکنند معمولا چند عامل باعث بوجود امدن این اختلال میشوند بطور مثال اختلافهای زناشویی همراه با وجود اضطراب ، افسردگی و یا اعتیاد در طرف مقابل دیده میشوند که نیاز به توجه به جنبه های مختلف در درمان دارد.

نکته مهم در این است که در بسیاری از موارد افراد بدون توجه به علل روحی روانی ، تنها با توجه به علل جسمی به دارو درمانی برای رفع این اختلال مشغول میشوند . داروها و مکمل های زیادی که در داروخانه ها و یا شبکه های تلویزیونی برای درمان اختلالات جنسی و یا افزایش میل جنسی تبلیغ میشوند باعث میشود که افراد بدون توجه به علل روانی ، تنها به درمان با دارو تکیه کنند و نتیجه زیادی از درمان نگیرند.


:: برچسب‌ها: اهنگ , دانلود , خرید وفروش , کنکور , عکس , موبایل , ,



دستشویی رفتن کودکان,آموزش دستشویی رفتن کودکان
نوشته شده در چهار شنبه 4 بهمن 1393
بازدید : 240
نویسنده : رسول خسروی علویجه (نسیم زندگی)


دستشویی رفتن کودکان,آموزش دستشویی رفتن کودکان

۱. به کودکتان فرصت دهید: برای آنکه کودک توالت‌رفتن را بیاموزد ابتدا باید مغز او تکامل یابد و سیستم عصبی مرکزی بتواند مثانه او را کنترل کند. وقتی هنوز مغز کامل نیست، کودک بدون اختیار ادرار می‌کند یعنی مثانه یا روده‌ها به محض پرشدن، خالی می‌شوند. تقریبا در تمام کودکان از ۲۸ ماهگی به بعد، مغز تکامل پیدا می‌کند و می‌توانند ادرارشان را کنترل کنند.

۲. از فصل تابستان استفاده کنید: فصل تابستان، بهترین زمان برای گرفتن کودک از پوشک است. کودک را تشویق کنید اگر ادرار یا مدفوع دارد، بگوید. چند ساعت در روز او را باز بگذارید.

۳. به او آموزش دهید: برای کودکتان یک صندلی توالت کوچک بخرید و به او یاد دهید که هر زمان احساس نیاز کرد، روی آن بنشیند. می‌توانید این صندلی را در حمام، دستشویی یا اتاق خود کودک قرار دهید.

۴.مثل بزرگ‌ترها با او رفتار کنید: اگر فرزندتان به تکامل مغزی رسیده اما هنوز توالت رفتن را نیاموخته، او را همراه با خواهر یا برادرزاده‌هایتان به مسافرت ببرید. بودن در کنار کودکان بزرگ‌تر و دیدن آنها باعث می‌شود کودک شما نیز از رفتارهای آنها تقلید کند. فقط مراقب باشید رقابت ایجاد نشود یا اگر فرزندتان اختیار خود را از دست داد، مسخره‌اش نکنید.

۵.اجازه ندهید بیش از ۱۰دقیقه روی صندلی بنشیند: اگر از کودکتان خواستید روی صندلی توالت بنشیند، اما ۱۰دقیقه گذشت و او کاری نکرد، مجبورش نکنید تا همچنان روی صندلی بماند. صندلی توالت او را جمع کنید و ساعتی بعد دوباره از او بخواهید این کار را انجام دهد.

۶.به او اطمینان دهید: برخی کودکان از مدفوع یا ادرارکردن می‌ترسند چون هنوز نمی‌دانند بدن آنها مواد مضر را دفع می‌کند و فکر می‌کنند قسمتی از بدنشان را از دست می‌دهند. ماجرا را برای آنها توضیح دهید تا ترسشان از بین برود.

۷.لباس‌های راحت تن او کنید: وقتی توالت رفتن را به کودک آموزش می‌دهید لباس‌های راحت تن او کنید تا بتواند بلافاصله آنها را دربیاورد. فاصله زمانی بین حس کودک برای توالت رفتن و انجام این کار گاهی بسیار کوتاه است. در تابستان فقط یک شورتک پای او کنید تا بلافاصله بتواند آن را دربیاورد.

۸.تشویقش کنید: برای آموختن پاکیزگی باید کودک را تشویق کرد. تشویق‌های زبانی مثل «تو بزرگ‌شده‌ای» «مایه افتخار هستی» در کنار تشویق‌های عملی! مثلا هر بار که کودکتان ادرار یا مدفوعش را کنترل کرد، به او امتیاز بدهید و بعد از هر ۱۰-۵ امتیاز برایش هدیه بخرید.

۹.پوشک‌های شورتی بخرید: در طول زمانی که قرار است پاکیزگی را به فرزندتان آموزش دهید، از پوشک‌های شورتی استفاده کنید تا هم مطمئن باشید همه‌جا را کثیف نمی‌کند هم بتواند در صورت تمایل فورا آن را درآورد.

۱۰.سرزنش نکنید: شاید کودک برای چند روز اختیار مدفوع و ادرارش را به دست بیاورد اما بعد از آن دوباره نتواند خود را کنترل کند. در این صورت او را سرزنش نکنید و فقط مرتب توالت‌رفتن را به او یادآور شوید.

۱۱.ترس‌هایش را از بین ببرید: اگر کودکتان از ریختن آب بعد از اجابت‌مزاج می‌ترسد، به او آموزش دهید آب برای شستن و پاک‌کردن است و وقتی روی توالت نشسته آسیبی به او نخواهد زد.

۱۲.عصرها او را کنترل کنید: کودکان در ۳ سالگی تقریبا کنترل ادرار و مدفوع را می‌آموزند اما باز هم کنترل این مساله طی شب کار آسانی نیست و بیشتر کودکان یا آنقدر هوشیار نیستند که خود را کنترل کنند یا توانایی برخاستن از خواب را ندارند. شب‌ها کودکتان را پوشک کنید و برای چند ماه عصرها که او را می‌خوابانید، مراقب کنترل ادرارش باشید. اگر لباس‌های او هنگام بیدارشدن خشک بودند، یعنی شب‌ها هم می?شود خیالتان راحت باشد.


:: موضوعات مرتبط: کودکان , ,
:: برچسب‌ها: مطالب مفید , پسران , دختران , اهنگ , اس ام اس ,



۹ دلیل اصل شکست خوردن در خواستگاری
نوشته شده در شنبه 9 آبان 1393
بازدید : 307
نویسنده : رسول خسروی علویجه (نسیم زندگی)

 ۹ دلیل اصل شکست خوردن در خواستگاری

زن‌ها تحمل مردان نازک نارنجی، لطیف و حساس و نازنازی را ندارند.
به گزارش امید، اگر شما هم جزو آن دسته از پسرهایی هستید که با وجود داشتن شرایط و ملزومات اولیه ازدواج هر جا که به خواستگاری می‌روید پاسخ منفی می‌شنوید این مطلب را بخوانید.


در خواستگاریهایی که به جواب «نه» می‌انجامد، گاهی اوقات پای هیچ نقطه ضعف بزرگی مثل نداشتن اخلاق پسندیده، اعتیاد، بی‌کاری و بیعاری، مخالفت و همراهی نکردن خانواده و… در میان نیست. این مسئله زمانی بغرنج می‌شود که نه فقط در یکی دو خواستگاری بلکه هر جا که خانواده پسر برای خواستگاری می‌روند با پاسخ منفی عروس و خانواده‌اش مواجه می‌شوند.

اگر شما هم جزو آن دسته از پسرهایی هستید که با وجود داشتن شرایط و ملزومات اولیه ازدواج هرجا که به خواستگاری می‌روید پاسخ منفی می‌شنوید و خودتان هم نمی‌دانید دقیقا عیب کار کجاست قبل از اینکه دچار افسردگی شوید و زانوی غم بغل بگیرید، این مطلب را بخوانید چون تا حدودی به شما کمک می‌کند متوجه نقطه ضعفتان بشوید، ضعفی که شاید پیش از این آن را چندان مهم به حساب نمی‌آوردید.

توجه نداشتن به آراستگی :

بی‌خودی به فکر برداشتن ابرو‌هایتان نباشید، چون دخترهایی که به بلوغ فکری و اجتماعی رسیده‌اند دید خوبی نسبت به پسرهایی که همچون زنان صورت خود را آرایش و پیرایش می‌کنند، ندارند. اما شما در موقعیتی هستید که نظافت و آراستگی اهمیت زیادی دارد.
این مسئله نه تنها با مردانگی منافات ندارد بلکه در گرفتن پاسخ بله بسیار مهم است. پس مطمئن شوید که نظافتتان در بهترین و کامل‌ترین وضعیت باشد.

تمیز بودن دندان‌ها اهمیت زیادی دارد و نشانه مسلم این است که شما به خودتان می‌رسید. بدبو بودن نفستان هم می‌تواند یک نشانه خیلی بد برای خانم‌ها باشد. حتماً از خوشبو کننده استفاده کنید.

ظاهر مو‌ها و لباس‌هایتان هم خیلی مهم است؛ این به آن معنا نیست که حتماً باید کت و شلوار گران قیمت تنتان کنید. فقط کافی است خوش لباس و مرتب باشید. لباس‌های کثیف باعث می‌شود نامرتب به نظر برسید. هرچه که بپوشید، پیراهن و شلوار یا تی شرت و شلوار جین، دقت کنید که تمیز باشد، پارگی نداشته باشد و مناسب یک جلسه خواستگاری باشد.

ناامید بودن :

خانم‌ها می‌توانند یأس و نومیدی شما را به خوبی تشخیص دهند. نومیدی اعتماد به نفس شما را می‌گیرد و موجب اضطراب و استرس زیاد می‌شود. این در نظر خانم یک نقطه منفی است و به یک «نه» محکم می‌انجامد. زمان‌هایی هست که این نومیدی می‌تواند خود را نشان دهد، بنابراین باید قبل از اینکه اتفاق بیفتد آن را تشخیص دهید و از آن جلوگیری کنید.

نداشتن چشم انداز برای زندگی :


:: برچسب‌ها: اخبارعلویجه , اطلاعیه مهردشت , خبرمهردشت اصفهان , فوتبال و , نتیجه کنکور و آزمون , علویجه , دهق ,



راه های ترک خودارضایی
نوشته شده در پنج شنبه 15 مهر 1393
بازدید : 268
نویسنده : رسول خسروی علویجه (نسیم زندگی)
راه های ترک خودارضایی
چگونه می توان از خودارضایی دست کشید؟

همه پزشکان معتقدند برای ترک هر نوع عادت قبل از هر چیز اراده و تصمیم لازم است و این موضوع را اصلا نباید دست کم گرفت .

 

در زیر به مواردی اشاره میکنیم که عمل به ان میتواند شما را از این رفتار پر خطر که جسم و روحتان را می آزارد نجات دهد

عادات سالم را در خود تقویت کنید: از تصاویر محرک جنسی اجتناب کنید، به جوک های مبتذل گوش ندهید، دوستان سالم برای خود انتخاب کنید و از پوشیدن زیر پوش های تنگ و چسبان خودداری نمایید.

از مصرف بیش از اندازه ی گوشت گاو، به ویژه در وعده غذایی شام خودداری کنید. مصرف یک وعده غذای حیوانی آن هم در نهار کافی است.

 

اجتناب از هر گونه تحرک جنسی : اگر کسی انتظار داشته باشد که هر شب در برابر برنامه جنسی و فیلمهای مستهجن باشد و قمست مهمی از وقت گرانبهای خود را به مطالعه رمانهای عشقی باشد و در کوچه و خیابان به اندام دختران و زنان نگاه کند و با این حال بخواهد که هیچ گونه آلودگی پیدا نکند سخت در اشتباه است . این گونه تحریکات مصنوعی که هیچ گونه ضرورتی ندارد مسیر فکری هر جوانی را از مسائل اصولی تغییر می دهد و به سوی مسائل جنسی حاد می کشاند . این تحریکات دائمی بهترین فصول زندگی یعنی دوران جوانی را بر باد می دهد و اعصاب جوانان را در هم می کوبد . پس لازم است که همه مبتلایان بشدت از این امور بپرهیزند و از دیدن این فیلمها و مطالعه رمانها و عکسها و چشم چرانی های بی مورد و عمدی اجتناب کنند و اعصاب نیرومند خود را بااعصاب دائمی تضعیف نکنند . و برای این کار لازم است خود را به کارهای دیگری مثل ورزش ، مطالعه ، و... سرگرم کنند .

پرهیز از تنهائی: این گونه افراد باید بدون هیچ قید و شرطی از تنهائی بپرهیزند و بشدت از آن دوری کنند و هرگز تنها نباشند ، در خانه تنها نمانند ، شب در اتاق تنها نخوابند ، تنها برای مطالعه و یا کار دیگری به نقاط خلوت نروند و به محض این که در محیطی احساس تنهائی کردند از این محیط بیرون روند . و اگر نخستین تحریکی متوجه انان شد بلافاصله خود را سرگرم کار دیگری کنند . و این یکی از مهمترین و موثر ترین راه مبارزه این عمل استمنا است و باید از تنهائی بپرهیزند.

ورزش: معروف است که ورزشکاران نسبت به مسائل جنسی کم علاقه هستند چون ورزش مقدار فراوانی از انرژی های فکری و بدنی خود را به ورزش اختصاص می دهند به همین دلیل برای جلو گیری از تحرکات جنسی برنامه ورزشی بسیار مهم است . افراد معتاد به این عمل معمولا آدمهای منزوی و کم تحرک و گوشه گیری هستند که همین عوامل تحرک جنسی را در آنها تشدید می کنند که راه مبارزه با آن ورزش است .

تلقین و اراده و تقویت آن :برای این که این عادت ترک شود نخست باید اراده را تقویت نمود و به گفته پزشکان باید تلقین را بصورت چندین روز پشت سر هم انجام دهند . همه روزه در محل آرامی که چیزی فکر آنها را به خود مشغول نسازد فکر خود را متمرکز ساخته و به خود تلقین کنند و از مطالعه کتابهای روانی برای تحکیم و رشد شخصیت غفلت نورزند .

عادتی باید جانشین شود: این مورد را خودتان بهتر از بنده می دانید که برای ترک هر عادتی باید عادت دیگری جایگزین ان شود و به عبارت دیگر انرژی خاصی که تحت تاثیر انگیزه عادت در آنها ایجاد می شودباید به سمت دیگری کشیده شود تا شاهد هیچ گونه واکنش نامطلوبی نباشد.

رژیم غذائی مناسب : ترک این عمل و داشتن رژیم مناسب غذائی کامل و سالم موجب تقویت عمومی می گردد و نیز در مبارزه با این عادت که عامل ضعف اعصاب است سرچشمه می گیرد تاثیر قابل توجهی دارد . استحمام با آبا سرد اگر هوا اجازه می دهد خیلی مفید است .

 

 


:: برچسب‌ها: اه های ترک خودارضایی , چگونه می توان از خودارضایی دست کشید؟ , خودارضایی در دختران , خودارضایی در زنان , خودارضایی در مردان , خودارضایی در پسران , فیلم پورنو , ترک , ترک عمل خودارضایی , ترک عمل خودارضایی چگونه , جنسی , آمیزش , ,



چه وقت جمله
نوشته شده در چهار شنبه 11 شهريور 1393
بازدید : 349
نویسنده : رسول خسروی علویجه (نسیم زندگی)

چه وقت جمله "دوستت دارم" را بگوییم؟

دانستن این که چه وقت جمله "دوستت دارم" را بیان کنیم، نیاز به مهارت دارد. این عبارت تنها دو کلمه دارد اما وقتی شخصی برای اولین بار این عبارت را در رابطه اش به کار می برد، رویداد عظیمی رخ می دهد.

 


دانستن این که چه وقت جمله "دوستت دارم" را بیان کنیم، نیاز به مهارت دارد. این عبارت تنها دو کلمه دارد اما وقتی شخصی برای اولین بار این عبارت را در رابطه اش به کار می برد، رویداد عظیمی رخ می دهد. اگر آن را بسیار زود بگویید، خطر کرده و ممکنست شخصی را که دوست دارید، بترسانید. اگر این جمله را خیلی دیر بگویید، خطر کرده و ممکنست این حس را به طرف مقابل القا کنید که به او توجهی ندارید. اگر بتوانید از رابطه خود یک قدم به عقب بردارید، به احساسات خود فکر کنید و زمان صرف کنید، می توانید این جمله را در بهترین زمان آن اظهار کنید.

اولین قدم این است که در مورد چگونگی احساسات خود فکر کنید. شما می خواهید بدانید که آیا حقیقتا شخصی را که با او هستید، دوست دارید یا خیر. اگر احساس شما یک دوست داشتن ساده بوده و امیدوارید که در آینده عاشق او شوید، اکنون زمان مناسب آن نرسیده که به اشتباه عشق خود را ابراز کنید. هر چند وقت یک بار به طرف مقابل فکر می کنید؟ هدف شما از این رابطه چیست؟ اگر می خواهید رابطه ای متعهدانه با این شخص داشته و عشق نابی به او دارید، زمان گفتن این جمله نزدیک است. ممکنست بخواهید در مورد زمان گفتن این جمله، فکر کردن را آغاز کنید.
 

به رابطه خود فکر کرده و ببینید که تا چه حد پیشرفت کرده است. آیا پدر و مادر او را ملاقات کرده اید؟ هر چند وقت یک بار او را می بینید و با او حرف می زنید؟ آیا هر دوی شما به رابطه خود متعهد هستید و اغلب در مورد آینده صحبت کرده و برنامه ریزی می کنید؟ شاید وقت گفتن این دو کلمه رسیده باشد.

وقت گذاشته و زمان اظهار این جمله را تعیین کنید و لحظه ای خاص را بیافرینید. شاید می خواهید یک قرار خاص برای این لحظه بگذارید و یا این دو کلمه را بعد از یک لحظه خاص مثل دیدن یک شهاب آسمانی و یا یک مکالمه منحصر بفرد بیان کنید. این را بدانید که ممکنست شما این دو کلمه جادویی را بیان کنید اما دوست یا همسر شما در پاسخ به شما این جمله را نگوید، تمام تلاش خود را بکنید تا از این بابت ناراحت نشوید. شاید او به زمان بیشتری نیاز دارد تا به شما بگوید که دوستتان دارد. 

:: برچسب‌ها: چرا باید علویجه , , , , تاریخ علویجه , تاریخ دهق , آموزشگاه علویجه , آموزشگاه دهق , ,



6 اشتباه خانم ها در رابطه جنسی
نوشته شده در دو شنبه 25 مرداد 1393
بازدید : 322
نویسنده : رسول خسروی علویجه (نسیم زندگی)

6 اشتباه خانم ها در رابطه جنسی

اشتباه ۱: منتظر ماندن برای مرد برای شروع

 

ممکن است به صورت یک عادت برایتان درآید: همسرتان شروع می‌کند و شما به او واکنش می‌دهید. ممکن است اسیر این کلیشه سنتی باشید که مرد همیشه باید اولین حرکت را آغاز کند. شاید هم می‌ترسید که توجهی به شما نشود.
از مردهای زیادی می‌شنویم که می‌گویند از اینکه مجبورند همیشه این خودشان باشند که برای زمان و نحوه انجام رابطه‌جنسی با همسرشان تصمیم بگیرند، خسته شده‌اند. 
راه‌حل:برای شروع فکر کنید. اگر خجالتی هستید، با کمی طنازی شروع کنید و شامی عالی برای همسرتان تدارک ببینید…
 
.
.
.
.
اشتباه ۲: نادیده گرفتن این مسئله که مردها موجوداتی بصری هستند

 

اینکه شوهرتان به جای یک کیف دستی برایتان یک لباس‌زیر زیبا می‌خرد، دلیل منطقی دارد. چون از دیدن شما در آن لباس لذت می‌برد.
خانم‌های زیادی از این شکایت می‌کنند که چرا مردها آنها را در لباس‌های ساده‌ای که جذاب نیستند آنقدرها دوست ندارند، بااینکه برای آنها لباس شوهرشان اصلاً تفاوتی در میزان جذابیتشان ندارد. دلیل: مردها به محرک‌های بصری بیشتر واکنش می‌دهند اما خانم‌ها بیشتر به محرک‌های حسی، لمسی، صدا، بو، کلمات و احساسات برای تحریک واکنش می‌دهند.
راه‌حل:لباس‌خواب ساده قدیمی را کنار بگذارید — حداقل برای بعضی شب‌ها. لازم نیست برای جذاب دیده شدن در نظر همسرتان، حتماً لباس‌های غیرعادی تنتان کنید، اما اگر در انتخاب لباس‌خوابتان به جز راحتی، جذابیت خودتان در آن لباس را هم در نظر بگیرید مشکل حل خواهد شد.
.
.
.
اشتباه ۳: داشتن ایده‌های غیرواقعی درمورد نحوه کارکرد بدنتان

 

باور نکنید که زن‌های «واقعی» از واژن ارگاسم می‌شوند یا انزال خانم‌ها مسئله‌ای طبیعی است.
خانم‌ها متقاعد شده‌اند که این کار تجربه جنسی‌شان را تقویت می‌کند اما فقط ۵ تا ۶ درصد از خانم‌ها به طور طبیعی انزال می‌کنند و با امتحان کردن آن ممکن است به عضلات کف لگن‌تان صدمه بزنید.
راه‌حل:ریلکس باشید. تلاش برای اینکه به طریقی خاص به ارگاسم برسید، رابطه‌جنسی‌تان را خراب می‌کند.
بیشتر خانم‌ها برای ارگاسم نیاز به تحریک کلیتوریس دارند. ازآنجا که کلیتوریس عصب‌های زیادی در خود دارد، رابطه جنسی دهانی یا تحریک توسط دست بسیار برایتان عالی است. کمی رُل بازی کردن هم به خانم‌ها کمک می‌کند زودتر به ارگاسم برسند.
.
.
.
.
اشتباه ۴: زیاد فکر کردن

 

نگران این هستید که رسیدنتان به ارگاسم خیلی طول کشیده است؟ یا از امتحان کردن موقعیتی که شکمتان در آن شُل آویزان می‌شود واهمه دارید؟
اگر بخواهید بیشتر از احساسی که در آن لحظه دارید، به عملتان توجه کنید، تبدیل به یک هنرپیشه می‌شوید نه یک معشوق. 
محققان روابط‌جنسی در تحقیقات خود نشان داده‌اند که زنانی که اینکار را می‌کنند ارگاسم‌های بسیار کمتری دارند اما به تعداد بیشتری ارگاسم تظاهر می‌کنند.
راه‌حل:حواستان را به چیزی درمورد زمان حال برگردانید–حسی که همسرتان به شما می‌دهد، نگاه او به شما، عشقتان به او و … 
 
.
.
.
.
اشتباه ۵: تمرکز بیش از حد به آلت‌تناسلی همسرتان
مطمئناً مردها از اینکه آلت‌تناسلی‌شان را لمس کنید لذت می‌برند اما دوست دارند روی بقیه قسمت‌های بدنشان هم توجه داشته باشید. در اکثر موارد خانم‌ها فقط روی ناحیه تنالسی شوهرشان تمرکز می‌کنند.
راه‌حل:از جایی دیگر از بدنش شروع کنید. مثلاً گردن، یا اینکه کمی ماساژ‌ش دهید. با نوک سینه‌هایش بازی کنید. پاهایش را بمالید و برای عشق‌بازی از همه بدن او استفاده کنید.
 
.
.
.
اشتباه ۶: تمرکز کم به خودتان

 

نوازشش می‌کنید، به او لذت می‌دهید و کاری می‌کنید همه آرزوهایش به حقیقت بپیوندد. اما خودتان چه؟ شما چه می‌خواهید، چه دوست دارید؟ فانتزی‌‌های شما چیست؟
اگر این فکر که «کاش دستش یک میلیمتر آنطرف‌تر بود» در سرتان است اما به زبان نمی‌آوریدش هیچوقت زمان خوبی در رابطه‌جنسی نخواهید داشت.
راه‌حل:حرف بزنید. بدن زن بسیار پیچیده است. تازمانیکه خودتان نگویید، او هیچ چیز درمورد بدن شما نخواهد دانست.

:: برچسب‌ها: لباس زن شوآموزش مهردشت علویجه هر فیلم عکس اس ام اس ,



اعضای وب سایت
نوشته شده در دو شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 305
نویسنده : رسول خسروی علویجه (نسیم زندگی)



مرکز آموزش علمی سنجش خانه امید مهردشت
نوشته شده در پنج شنبه 17 مرداد 1393
بازدید : 317
نویسنده : رسول خسروی علویجه (نسیم زندگی)
  خدمات     پشتیبانی     مشاوره        برنامه ریزی            تحصیلی 

نمونه سوالات جدید         جزوه           نرم افزار                آزمون 

کلیه مقاطع تحصیلی 

کلاسهای   عمومی         و      خصوصی 

 

مرکز آموزش علمی سنجش خانه امید مهردشت

 

با اساتید مجرب و متخصص   

  

  دعوت به همکاری

 

 

طرح تبسم   ویژه دانش آموزان نیازمند و خیرین محترم

......

.........


:: برچسب‌ها: مهردشت , اصفهان , تجربی , ریاضی , دانشگاه , نمونه سوال , کنکور , عکس , عکس طبیعت , عکس منظره , اهنگ , دانلود , پیامک ,



مجازات تتمیمی چیست و مصادیق آن کدام است؟
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1393
بازدید : 286
نویسنده : رسول خسروی علویجه (نسیم زندگی)

مجازات تتمیمی چیست و مصادیق آن کدام است؟

آیا می‌دانید مجازات تتمیمی چیست و این مجازات در چه مواردی و با چه شرایطی به حکم محکومیت متهمان افزوده می‌شود؟

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ماده 19 قانون مجازات اسلامی می‌گوید: «دادگاه می‏‌تواند کسی را که به علت ارتکاب جرم عمدی‏ به تعزیر یا مجازات بازدارنده محکوم‏ کرده است به عنوان تتمیم حکم تعزیری‏ یا بازدارنده مدتی از حقوق اجتماعی محروم‏ و نیز از اقامت در نقطه یا نقاط معین ممنوع یا به اقامت در محل معین مجبور نماید».

 

 

نظریه‌های اداره کل امور حقوقی قوه قضاییه

نظریه 8727/ 7- 20/ 11/ 1383: در مواردی که پرونده‏ های قاچاق کالا و ارز موضوع بندهای الف و ب قانون نحوه اعمال تعزیرات حکومتی راجع به قاچاق کالا و ارز مصوب 1374 از طرف ادارات مأمور وصول عوائد دولت به مرجع قضایی ارسال می‏‌شود و دادگاه‌ها مبادرت به رسیدگی به اعتراض متهم می‏‌نمایند، چون قاچاق کالا و ارز نیز جرم و مانند سایر جرایم به این جرم رسیدگی می‏‌شود و مقررات ماده 19 قانون مجازات اسلامی مطلق است و هیچ دلیلی وجود ندارد تا بتوان گفت ارتکاب بزه قاچاق از شمول ماده 19 خارج است لذا تعیین کیفر تتمیمی در جرم قاچاق کالا و ارز منع قانونی ندارد.

 

- نظریه 253/ 7- 30/ 5/ 1378: اعمال ماده 19 قانون مجازات اسلامی ناظر به موردی است که دادگاه حین صدور حکم کیفر تتمیمی را تعیین نماید و ناظر به مرحله بعد از صدور حکم نمی‏‌باشد. بنا به مراتب دادگاه نمی‏‌تواند بعد از صدور حکم مبادرت به صدور حکم مجازات تتمیمی کند.

- در مورد پرسنل نظامی و تتمیم مجازات‏‌ها در خصوص آنان به ماده 15 قانون مجازات جرایم نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران مصوب 9/ 10/ 1382 مراجعه شود.

- نظریه 712/ 7- 12/ 4/ 1376: مجازات تتمیمی تبعید، از شمول مقررات تبصره ذیل ماده 18 قانون مجازات اسلامی خارج است. اضافه می‏کند که تعیین مجازات تتمیمی، به عنوان تکمیل مجازات، در اختیار دادگاه صادرکننده حکم است و لذا می‏‌تواند هنگام تعیین مدت مجازات تتمیمی، موضوع ایام بازداشت قبلی را مد نظر قرار دهد.

- نظریه 8395/ 7- 30/ 11/ 1381: با توجه به ماده 19 قانون مجازات اسلامی تعیین مجازات تتمیمی منوط به تعیین حداکثر مجازات قانونی جرم نیست و دادگاه در جرایم تعزیری یا بازدارنده پس از محکوم کردن مرتکب چه به حداکثر چه به کمتر از آن می‏‌تواند مجازات تتمیمی متناسبی در حدود ماده (20) آن قانون تعیین نماید.

- نظریه 7469/ 7- 12/ 11/ 1366: دادگاه می‏‌تواند متهم را برای مدت معینی از استخدام در وزارتخانه یا مؤسسه خاص منع نماید.

- نظریه 3470/ 7- 1/ 7/ 1366: دادگاه می‏‌تواند ضمن انفصال کارمند مرتشی از شغل او را از حقوق اجتماعی برای مدت معینی محروم نماید.

- نظریه 1604/ 7- 18/ 8/ 1379: کیفر مقرر در ماده 19 قانون مجازات اسلامی کیفر تکمیلی است و نوع و مدت آن باید در حکم قید گردد، اما محرومیت از حقوق اجتماعی مندرج در بندهای سه‏‌گانه ماده 62 مکرر قانون موصوف کیفری تبعی بوده و به تبع حکم محکومیت درباره محکوم اجرا می‏‌گردد و قید آثار محکومیت در حکم ضرورت ندارد.

مقررات ماده 62 مکرر ارتباطی به مواد 19 و 20 قانون مجازات اسلامی ندارد و اختیار دادگاه در برقراری محرومیت از حقوق اجتماعی به مدتی که مصلحت بداند با وضع ماده 62 مکرر منتفی یا محدود نشده است.

چنانچه دادگاه حکم به محرومیت از حقوق اجتماعی صادر کند تا زمان انقضاء مدت محکومیت نمی‏توان گواهی عدم سوء پیشینه صادر نمود.




هاست لینوکس